6.2.2019 – HELSINKI – Heinäkuussa 2018 perustettu Hubit Oy palkittiin 4.2.2019 HubSpotin Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan alueen parhaana uutena Agency -kumppanina, HubSpot Impact Awards Rookie of the Year 2018 -palkinnolla. Hubit edustaa yhdysvaltalaista markkinoinnin automaation alustaa HubSpotia Suomessa ja kansainvälisesti.
HubSpot Impact Awards 2018 -palkinto Hubit Oy:lle
Hubit Oy:n toimitusjohtaja Tomi Lindholm (Yrjölä) on tyytyväinen saavutukseen, sillä kilpailuasetelma EMEA-alueella oli erittäin vaativa.
– Tämä vaati nuorelta yritykseltä ponnistuksia, sillä vasta heinäkuussa perustettu Hubit teki tuloksensa alle puolen vuoden aikana. Samalla kilpailimme EMEA-alueella mm. Berliinissä, Kapkaupungissa ja Bahrainissa toimivien vakiintuneiden ja Hubitia huomattavasti suurempien markkinoinnin ja myynnin asiantuntijayritysten kanssa, kommentoi Lindholm.
HubSpotin globaalista kumppanuusohjelmasta vastaava johtaja Katie Ng-Mak kiittelee Hubitin ketterää lähestymistapaa.
– HubSpotin kansainvälinen tiimi on erittäin tyytyväinen saadessaan palkita Hubitin koko EMEA-alueen parhaana uutena kumppanina. Hubitin ketterä lähestysmistapa vetää puoleensa asiakkaita, koska keskittyy asiakasyritysten kasvun parantamiseen sekä auttaa heitä rakentamaan entistä laadukkaampia suhteita omiin asiakkaisiinsa, Ng-Mak kertoo HubSpotin pääkonttorilta Cambridgestä Massachusettsista Yhdysvalloista.
Markkinoinnin automaation kategoria uudistuu
Nopeasti saavutettujen tulosten taustalla ovat yrityksen ydintiimin vahva kokemus digitaalisen markkinoinnin, Software as a Service (SaaS) -palveluiden sekä myynnin parissa. Toimitusjohtaja Tomi Lindholm on HubSpot-verkostossa tunnustettu sertifioitu asiantuntija ja työskennellyt kärkipään HubSpot-toimijoiden kanssa jo vuodesta 2012. Hubitin hallituksen puheenjohtaja Jari Laaksolla on puolestaan lähes kolmen vuosikymmenen kokemus mainos- ja markkinointialan yrittäjänä.
– Vakiintuessaan toimialat usein jäykistyvät ja urautuvat. Näin on käynyt myös markkinoinnin automaation kategoriassa. Hubit on kyennyt rikkomaan olemassa olevia käytäntöjä konseptoimalla omat palvelunsa viimeisimpien asiakashaasteiden näkökulmasta ja huomioimalla mm. asiakaspalvelu osana automaatiosuunnittelua, kertoo Lindholm.
Euroopassa HubSpotin SaaS -lisenssien ja niihin liittyvien palveluiden myynti perustuu sekä HubSpotin omaan suoramyyntiin Irlannista käsin, että HubSpot Agency Partner -ohjelmaan kuuluviin jälleenmyyjiin. Impact Awards -palkinnot ojennetaan vuosittain tämän verkoston parhaille yrityksille.
Lisätietoja
Tomi Lindholm (Yrjölä), toimitusjohtaja, partner, puh. 050 3955 470, tomi@hubit.fi, www.hubit.fi
Jari Laakso, hallituksen puheenjohtaja, puh. 0400 587 253, jari@valleybros.fi, valleybros.fi
HubSpot
Brian Halligan ja Dharmesh Shah perustivat HubSpotin vuonna 2006 Bostonissa, Yhdysvalloissa. Nykyisin New Yorkin pörssissä (NYSE) listattu yritys on maailman johtava markkinoinnin automaatioalusta, ja sen yhteyteen on onnistuneesti liitetty yrityksille keskeiset myynnin ja asiakaspalvelun SaaS-ohjelmistot. HubSpot tunnetaan erityisesti Inbound-markkinoinnin ja -myynnin puolestapuhujana. www.hubspot.com
Hubit OY
Helsingissä ja Oulussa toimiva, ketterä uuden sukupolven Inbound -konsulttitoimisto. HubSpot Agency Partner -ohjelman jäsen, joka haluaa kasvattaa PK-yritysten liikevaihtoa ja kilpailukykyä uudistamalla myynnin, asiakaspalvelun ja markkinoinnin tavoitteet, prosessit ja teknologiat. Asiakkaamme toimivat Suomessa, manner-Euroopassa ja Aasiassa. Hubit Oy on osa Jari ja Petri Laakson omistamaa Valley Bros. -ryhmää. www.hubit.fi