6.2.2019 – HELSINKI – Heinäkuussa 2018 perustettu Hubit Oy palkittiin 4.2.2019 HubSpotin Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan alueen parhaana uutena Agency -kumppanina, HubSpot Impact Awards Rookie of the Year 2018 -palkinnolla. Hubit edustaa yhdysvaltalaista markkinoinnin automaation alustaa HubSpotia Suomessa ja kansainvälisesti. 

HubSpot Impact Awards 2018 -palkinto Hubit Oy:lle

Hubit Oy:n toimitusjohtaja Tomi Lindholm (Yrjölä) on tyytyväinen saavutukseen, sillä kilpailuasetelma EMEA-alueella oli erittäin vaativa.

Tämä vaati nuorelta yritykseltä ponnistuksia, sillä vasta heinäkuussa perustettu Hubit teki tuloksensa alle puolen vuoden aikana. Samalla kilpailimme EMEA-alueella mm. Berliinissä, Kapkaupungissa ja Bahrainissa toimivien vakiintuneiden ja Hubitia huomattavasti suurempien markkinoinnin ja myynnin asiantuntijayritysten kanssa, kommentoi Lindholm.

Hubit HubSpot Impact Awards Winner 2018

HubSpotin globaalista kumppanuusohjelmasta vastaava johtaja Katie Ng-Mak kiittelee Hubitin ketterää lähestymistapaa.

– HubSpotin kansainvälinen tiimi on erittäin tyytyväinen saadessaan palkita Hubitin koko EMEA-alueen parhaana uutena kumppanina. Hubitin ketterä lähestysmistapa vetää puoleensa asiakkaita, koska keskittyy asiakasyritysten kasvun parantamiseen sekä auttaa heitä rakentamaan entistä laadukkaampia suhteita omiin asiakkaisiinsa, Ng-Mak kertoo HubSpotin pääkonttorilta Cambridgestä Massachusettsista Yhdysvalloista.

Markkinoinnin automaation kategoria uudistuu

Nopeasti saavutettujen tulosten taustalla ovat yrityksen ydintiimin vahva kokemus digitaalisen markkinoinnin, Software as a Service (SaaS) -palveluiden sekä myynnin parissa. Toimitusjohtaja Tomi Lindholm on HubSpot-verkostossa tunnustettu sertifioitu asiantuntija ja työskennellyt kärkipään HubSpot-toimijoiden kanssa jo vuodesta 2012. Hubitin hallituksen puheenjohtaja Jari Laaksolla on puolestaan lähes kolmen vuosikymmenen kokemus mainos- ja markkinointialan yrittäjänä.

– Vakiintuessaan toimialat usein jäykistyvät ja urautuvat. Näin on käynyt myös markkinoinnin automaation kategoriassa. Hubit on kyennyt rikkomaan olemassa olevia käytäntöjä konseptoimalla omat palvelunsa viimeisimpien asiakashaasteiden näkökulmasta ja huomioimalla mm. asiakaspalvelu osana automaatiosuunnittelua, kertoo Lindholm.

Euroopassa HubSpotin SaaS -lisenssien ja niihin liittyvien palveluiden myynti perustuu sekä HubSpotin omaan suoramyyntiin Irlannista käsin, että HubSpot Agency Partner -ohjelmaan kuuluviin jälleenmyyjiin. Impact Awards -palkinnot ojennetaan vuosittain tämän verkoston parhaille yrityksille. 


Lisätietoja

Tomi Lindholm (Yrjölä), toimitusjohtaja, partner, puh. 050 3955 470, tomi@hubit.fi, www.hubit.fi

Jari Laakso, hallituksen puheenjohtaja, puh. 0400 587 253, jari@valleybros.fi, valleybros.fi

HubSpot

Brian Halligan ja Dharmesh Shah perustivat HubSpotin vuonna 2006 Bostonissa, Yhdysvalloissa. Nykyisin New Yorkin pörssissä (NYSE) listattu yritys on maailman johtava markkinoinnin automaatioalusta, ja sen yhteyteen on onnistuneesti liitetty yrityksille keskeiset myynnin ja asiakaspalvelun SaaS-ohjelmistot. HubSpot tunnetaan erityisesti Inbound-markkinoinnin ja -myynnin puolestapuhujana. www.hubspot.com

Hubit OY

Helsingissä ja Oulussa toimiva, ketterä uuden sukupolven Inbound -konsulttitoimisto. HubSpot Agency Partner -ohjelman jäsen, joka haluaa kasvattaa PK-yritysten liikevaihtoa ja kilpailukykyä uudistamalla myynnin, asiakaspalvelun ja markkinoinnin tavoitteet, prosessit ja teknologiat. Asiakkaamme toimivat Suomessa, manner-Euroopassa ja Aasiassa. Hubit Oy on osa Jari ja Petri Laakson omistamaa Valley Bros. -ryhmää. www.hubit.fi

Saatat myös tykätä

Tuo maksuliikenteesi HubSpotiin Commerce Hubin avulla
Tuo maksuliikenteesi HubSpotiin Commerce Hubin avulla
8 huhtikuuta, 2024

Laskutus ja maksujen hallinnointi on ennen ollut mahdollista vain HubSpotin ulkopuolisissa, erillisissä ohjelmissa. Lask...

Hubit Lesson: CRM-kortin kustomointi
Hubit Lesson: CRM-kortin kustomointi
12 syyskuuta, 2023

Alustan ketterää kustomointia CRM on tärkeä kustomoida toimivaksi työkaluksi tiimin arkeen. HubSpotin CRM-järjestelmää o...

HubSpot-uutuudet 2024: miten alusta kehittyy myynnin näkökulmasta?
HubSpot-uutuudet 2024: miten alusta kehittyy myynnin näkökulmasta?
31 tammikuuta, 2024

HubSpot kehittää alustaansa jatkuvalla syötöllä vastatakseen asiakkaidensa kasvaviin tietotarpeisiin ja tarjotakseen mah...