Vuoden 2018 heinäkuussa aloittanut Hubit Oy sai HubSpotilta merkittävän tunnustuksen jo toistamiseen – ensin se palkittiin Impact Awards EMEA Rookie of the Year 2018 -palkinnolla joulukuussa ja nyt toukokuussa saavutti toiseksi korkeimman tason eli Platinum Tier:n kilpaillussa, maailman johtavan markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun automaatio-ohjelman Partner Agency -ohjelmassa.

Voimme siis väittää olevamme ehdottomasti ensimmäisen vuoden osalta nyt jo Suomen Top 10 HubSpot konsulttiyritys. Miksi?

Vaikka HubSpot osaajia on kertoman mukaan nykyisin joka kylän raitilla, on varsinaisten Platina ja Timantti-tason kumppaneiden määrä yllättävän pieni.

Platina-tason HubSpot -kumppaniksi alle vuodessa

Joskus nopeasti aikaansaatu kasvu ei välttämättä merkitse relevanttia hyötyä asiakkaille. Esimerkiksi ehkä myynnissä on onnistuttu erinomaisesti, mutta osaaminen laahaa perässä. Tai prosessit ovat hiomatta. Meillä Hubitissa ensimmäinen vuosi kuitenkin poikkeaa merkittävällä tavalla perinteisestä HubSpot-toimistosta.

Pelkästään Senior Growth Consultant Jussi Vesterisellä (joka oli muuten oikeasti Suomen ensimmäinen HubSpot edustaja) on kymmenen vuoden kokemus Inbound -markkinoinnista, -myynnistä ja HubSpot -alustojen käyttöönotoista.

Rakennamme siis uutta ennakkoluulottomasti ja raikkaasti, ymmärtäen toimialamme parhaat käytännöt ja kokemukset.

Platinum HubSpot Partner Hubit

Suomessa hyvää Inbound -markkinoinnin ja myynnin osaamista

Palveluiden ostajalle HubSpotin käyttöönoton tai vaikkapa HaaS (HubSpot as a Service) -palveluiden hankinta voi olla hankala proseduuri. Meitä on moneksi.

Moni toimisto on hypännyt Inbound -junaan, mutta valitettavan harva on aidosti heittänyt vanhan maailman maneerit ja mantrat kompostiin. Roikutaan eilisessä, vaikka luvataan huomista.

HubSpot kumppanit Suomessa 

Viestini asiakkaille: Kun valitsette Inbound -osaajaa, tarkistakaa millä HubSpot-tasolla sitä oikeasti mennään. Esimerkiksi "Platina" ei kaikkea kerro, mutta kyllä se antaa ymmärtää lähtökohtaisesti oikeita asioita:

  1. Osaamista on 
  2. HubSpotin sertit on tehty
  3. Kokemusta on eikä asiakkailla harjoitella.

Suomessa on hyvää osaamista sekä asiakkailla että sertifioiduilla partnereilla.

Hubit Euroopan johtavien HubSpot Partnereiden joukkoon

Siinä tavoitteemme, ja hyvä ensimmäinen vuosi on melkein takana. Joku voisi sanoa että onpa mahtipontista – mutta väitän, että se on täysin tavanomaista.

HubSpot on ilmiönä kansainvälinen. Sitä hyödyntävät yritykset ovat ennakkoluulottomia kasvajia. Kielialueiden ja kulttuurien rajat ropisevat ja HubSpotin ylpeinä edustajina katsomme yli horisontin tiedostaen, että kotoisen Pohjolan perukoilta on oikein hyvä ponnistaa maailmalle.

Kiitos Intiaan, Lappiin ja Punavuoreen

Kiitos asiakkaillemme niin Lapissa kuin Kochissa. Pieniä kompastuksia on toki sattunut ja tulee sattumaan, mutta yhteisen jaetun tahtotilan kautta onnistumme varmasti luomaan tähän maailmaan lisäarvoa.

Kohti vuotta kaksi, mars.


Onko HubSpot harkinnassa? Kartoittamassa osaavia toimistoja? Arvaa mitä. Varaa tästä aika kalenteristani tai käy tutustumassa palveluihimme

Saatat pitää myös

PK-yritys kansainvälistyy. Miksi markkinoinnin automaatio ja digitalisaatio?
27 elokuuta, 2019

  Kansainvälistyminen perinteisin eväin on kallista ja hidasta puuhaa. Pk-yrityksen kannattaakin panostaa digitaalisuute...

Uuden sukupolven Social CRM: SoMe + CRM
14 maaliskuuta, 2022

Liidien generointi on yritysten myynnin ja markkinoinnin keskiössä, mutta miten sosiaalinen media vaikuttaa liidien gene...

CRM tehostaa markkinointia kun asiakaskokemus on keskiössä
10 elokuuta, 2022

Nykypäivän hyperkilpailullisessa liiketoimintaympäristössä asiakkailla on korkeat odotukset yrityksiä kohtaan. Jo ennen ...