Harmittaa niiden myyjien puolesta, jotka painivat samanaikaisesti useiden eri työkalujen kanssa vain tuottaakseen tarjouksen. Hermot palaa, kun naputtelee samaa tietoa milloin CRM:ään, ERP:iin ja laskutus- tai tarjous-sovellukseen.

Voisiko asiat tehdä toisin? Kyllä.

Hyvä tarjoustyökalu on CRM:ään sisään-rakennettu ominaisuus mikä merkittävästi parantaa myyjän suorituskykyä ja tehokkuutta. Miten tarjoustyökalu parhaimmillaan toimii? 


Miten HubSpot CRM:n tarjous-työkalu toimii?

Sisäänrakennettu tarjoustyökalu voi parantaa merkittävästi tehokkuutta, sillä se mahdollistaa myyjille modernien tarjousten nopean luomisen, vähentää manuaalisia virheitä ja säilyttää yhtenäisen brändäyksen kaikissa tarjouksissa—jopa sopimuksissa.

HubSpot Platform CRM:ssä tarjous-työkalu yksinkertaistaa tarjousten luomista, muokkaamista ja lähettämistä suoraan CRM:stä. Se on moderni, intuitiivinen ja (mikä tärkeintä) myyjät pitävät sen käyttämisestä.

HubSpot CRM tarjoustyökalu

Tässä kertauksen miten tarjouksen lähettäminen onnistuu - selkeää menoa vaikket ehkä ole käyttänyt HubSpotia?

Tarjouksen luominen
    •    Avaa työkalu: Siirry HubSpot CRM:n Deals- tai Quotes-sivulle.
    •    Aloita "diilistä" (Pipelinessa oleva kauppa): Valitse olemassa oleva Deal (kauppakortti) ja klikkaa “Create a Quote”.
    •    Lisää tärkeät tiedot: Syötä asiakkaan tiedot, tuotteet, hinnat ja ehdot.

Tarjousten muokkaaminen
    •    Mallipohjat: Valitse valmiista malleista ja mukauta ne oman brändisi mukaisiksi.
    •    Rivikohteet: Lisää tuotteita, alennuksia, veroja tai muita maksuja tuotekirjastosta.
    •    Henkilökohtaiset muistiinpanot: Sisällytä ehdot, vastuuvapaus-lausekkeet tai mikä tahansa räätälöity viesti.

Tarjousten hyväksyttäminen
    •    Hyväksyntätyönkulut: Tarjoukset, jotka vaativat valvontaa, voidaan ohjata hyväksyntään (saatavilla Sales Hub Professional- ja Enterprise-versioissa).

Tarjouksen tpimittaminen
    •    Lähetä: Lähetä tarjoukset sähköpostitse, jaettavan linkin kautta tai PDF-muodossa offline-jakamista varten. Tiedostot voidaan pitää HubSpotissa, tai Officessa. Applikaatiot kuten Cloudfiles mahdollistavat sisään-rakennetut integraation Sharepointiin jne. 

Klousaa e-allerkijtoituksella
    • Nopeuta ja helpota sopimusten allekirjoitusta  työkalun sisäänrakennetulla e-allekirjoituksella. Ominaisuutta voidaan täydentää vaikka Pohjoismaisella vahvalla tunnistatumisella sovellusten kuten OneFlow:n avulla.
    • Maksun kerääminen: Kerää maksut suoraan tarjouksen kautta luottokorteilla tai ACH:lla (Global ACH Payment Platform: Yhdysvalloissa ja tuetuilla alueilla). Ota yhteyttä Hubitiin Pohjoismaita koskevissa maksukäytännöissä.

Seuranta ja jatkotoimet
    •    Reaaliaikaiset ilmoitukset: Saat ilmoituksia, kun tarjoukset katsotaan, allekirjoitetaan tai maksetaan. Myyjäsi voivat reagoida oikea-aikaisesti.
    •    Automaatio: Aseta muistutuksia tai automatisoi jatkotoimenpiteet umpeutuville tai odottaville tarjouksille.

Tarjousten hallinta
    •    Voimassaolopäivän erääntyminen: Luo kiireellisyyttä asettamalla määräaikoja tarjouksille.
    •    Muokkaaminen: Säädä tarjouksia tarvittaessa, mutta jotkin kentät voivat lukkiutua hyväksynnän tai allekirjoituksen jälkeen.

Virtaviivaiset tarjoukset ja sopimukset yhdessä työkalussa

Myyjän näkökulmasta parasta sisäänrakennetussa tarjoustyökalussa on mahdollisuus luoda, lähettää ja seurata sekä tarjouksia että sopimuksia yhdestä paikasta.  E-allekirjoituksen, maksujen keräämisen ja seurannan ansiosta HubSpot CRM:n tarjous-työkalu nostaa tehokkuutta ja edesauttaa kauppojen toteutumista.

Asiakkaamme arvostavat erityisesti sitä, miten HubSpotin tarjoustyökalu yhdistyy myynti-, palvelu- ja markkinoinnin automaatioon varmistaen, että jatkotoimet, palaute ja sopimusten uusiminen hoituvat ilman vaivalloista manuaalista työtä.

Onko HubSpot CRM Platform itsestäänselvä valinta?

Ei välttämättä. Ymmärtääksesi täysin HubSpotin tarjous-työkalun hyödyt – ja mahdolliset rajoitukset – varaa ilmainen demo Hubitin kanssa. Tarjoamme vaihtoehtoja asiakkaille, jotka tarvitsevat kehittyneempiä ominaisuuksia – Pohjoismaissa suosittu esimerkki on kaiken kattava tarjous-sopimus -sovellus, Oneflow. Jälleen kerran, vaadittavien toiminnallisuuksien taso riippuu täysin organisaatiostasi ja liiketoiminnastasi. Käymme kanssasi läpi HubSpotin sisäänrakennetut ominaisuudet, keskustelemme vaihtoehdoista ja käsittelemme mahdolliset huolenaiheet, joita sinulla voi olla tulevaisuudessa.

Haluatko kuulla lisää?

Sovitaan Teams-esittely!

Kalenteriin lomps!

Saatat myös tykätä

Uusi HubSpot Sales Hub Enterprise tehoa ja helppokäyttöisyyttä
Uusi HubSpot Sales Hub Enterprise tehoa ja helppokäyttöisyyttä
5 lokakuuta, 2020

Teho ja helppokäyttöisyys: Yritysohjelmistojen uusi standardi Nykyiset asiakkuudenhoito-ohjelmistot (CRM), myyjät ja myy...

Custom object ja CRM extension: miten järjestää ja rikastaa HubSpot CRM dataa?
Custom object ja CRM extension: miten järjestää ja rikastaa HubSpot CRM dataa?
14 joulukuuta, 2022

Jokainen yritys on uniikki ja näin ollen kerää myös erilaista dataa. CRM-järjestelmän tulee olla joustava datan keräys-,...

Modernin CRM:n kustomointi - helposti tehokkuutta asiakasrajapintaan
Modernin CRM:n kustomointi - helposti tehokkuutta asiakasrajapintaan
13 heinäkuuta, 2023

Vanhoilla legacy-tietojärjestelmillä haettiin liiketoimintaan varmuutta ja vakautta: sama järjestelmä porskuttaa vuodest...