Vuosi 2022 on tuonut mukanaan HubSpotin uuden ja päivitetyn Service Hubin! Voimmekin luotettavasti lähteä viemään tätä muutosta eteenpäin, koska uusi päivitys tarjoaa vakavaraisen perustan asiakaspalvelurakenteen luomiseksi pk-yrityksille.

Funktionaalisuuden osalta, Service Hubin ohjelmisto on sellaisenaan jo kova kilpalija asiakaspalvelun hallintaohjelmistojen segementissä. Kilpailijoita tälle ovat esimerkiksi Jira, Netsuite, Servicenow, Cherwell, Oracle ja Serviceaid yms.

Mikä on suurin ero näiden välillä? Jos ei mietitä yksittäisiä toiminnallisuuksia, niin sanoisin että asenne. HubSpotin tarjoama lisäarvo muihin verrattuna syntyy muutamasta huolella valitusta eroavaisuudesta. Käynkin nämä erot nyt läpi, joten aloitetaan ihan sieltä alusta.

 

Vähennä kitkaa kaikkien asiakaspalvelun tiimien välillä

HubSpotin tavoite on aina ollut kitkan vähentäminen kaikkien asiakasrajapinnassa työskentelevien tiimien välillä. Tämän johdosta yhtenäinen linjautuvuus, läpinäkyvyys sekä jaettu työskentelytila on perustavanlaatusia ekosysteemin toiminnallisuuksia, jonka tehtävänä on palvella prospekteja ja asiakkaita läpi heidän elinkaarensa tai ostopolun läpi. Hajanaiset ja toisistaan erillään olevat tiimit ja prosessit ovat historiaa. SQL (sales qualified leads) prospektien siirtyminen markkinoinnin tiimiltä myynnin tiimille on saumatonta. Myyjät saavat asiakaspalvelun rajapinnasta myöskin signaaleja, jolloin he voivat nopeasti identifioida relevantteja upsell/cross-sell mahdollisuuksia.

Nykyaikainen ja tuloksellinen asiakaskokemuksen johtaminen vaatii, että kaikilla asiakaspalvelun rajapinnassa työskentelevillä on pääsy saman tiedon piiriin. Tässä ominaisuudessa HubSpot tarjoaa erityistä lisäarvoa. HubSpotin ympäristössä kaikki rakentuu yhden asiakkuudenhallinnan järjestelmän eli CRM:n ympärille, jolloin se tuo yhteen eri tiimit ja osa-alueet, kuten markkinoinnin (Marketing Hub), myynnin (Sales Hub), Operations Hubin ja jopa sisällönhallinnan järjestelmän eli CMS:n

 

HubSpot CRM & Automaatio

Pisteiden yhdistäminen ei lopu vielä! HubSpot on pitkään rakentanut automaatioratkaisujen työkalupakkiaan, ja nyt asiakaspalvelu voi yhdistää työskentelyyn automaatiota. Asiakaspalvelu voi automatisoida palvelun tarjoajan toimia ja yhtenäistää asiakaspalvelun ohjelmia markkinointikampanjoiden ja myynnin kasvattamisen kanssa. Kaiken tämän voi toteuttaa helppokäyttöisessä käyttöliittymässä sekä autenttisessa monikanavaisessa ympäristössä. HubSpotin Service Hubi on totisesti vahva vaihtoehto pk-yrityksen asiakaspalvelun tarpeisiin.

Customer service hub crm

 

Uusi Service Hub rakentuu 3 pilarin ympärille

1. The Help Desk
• Inbox
• Agent Presence
• Conversation Forwarding
• Knowledge Base
• NEW Customer Portal
• NEW Custom Views, in Shared Inbox
• NEW Mobile Inbox

2. Omni-channel service 
• Chat Bots
• FB Messenger
• In App Chat
• Conversation Intelligence
• NEW Inbound Calling Beta
• NEW Post Chat Feedback

3. Fully Integrated CRM & Automation
• Ticket Pipelines
• Ticket Automation
• Customer Feedback Surveys
• NEW Custom Surveys
• NEW SLAs
• NEW Service Analytics

 

HubSpot CRM nyt myös asiakaspalvelulle

Etsitkö keinoa, jolla voit parantaa yrityksen kykyä palvella potentiaalisia, uusia ja olemassaolevia asiakkaita? Tavalla joka tarjoaa erityistä lisäarvoa ja kasvattaa myynnin astetta? Kannattaa tsekata HubSpotin uusi Service Hubi ja käänny osaavan HubSpot kumppaniyrityksen puoleen, jos kaipaa lisää tietoa ja osaamista aiheesta.

Täältä voit tutustua HubSpot Service Hubin hinnoitteluun. Meiltä voit kysyä mahdollisia säästöjä lisenssien välillä sekä checklistaa, jolla saat tiedot millä päästä alkuun!


 

HubSpot Annual State of Service in 2022

In 2021 service leading companies reported that customer expectations were at an all time high. HubSpot has surveyed over 1400 customer service leaders globally as well as 231 businesses in the UK. What can your business do in order to deliver on these increasing demands? Download HubSpot’s survey here.

Vuonna 2021 asiakaspalvelun johtavat yritykset raportoivat, että asiakkaiden odotukset olivat kaikkien aikojen korkeimmat. HubSpot on haastatellut yli 1400 globaalista asiakaspalvelun johtavaa yritystä sekä 231 yritystä Isossa-Britanniassa. Mitä yritysten tulee tehdä, jotta ne pystyvät täyttämään nämä uudet vaatimammat odotukset? Lataa HubSpotin tutkimus aiheesta täältä!

Saatat myös tykätä

HubSpotin CRM Sales Hub Enterprise: vahva ominaisuuksiltaan, kevyt ja helppo käyttää
HubSpotin CRM Sales Hub Enterprise: vahva ominaisuuksiltaan, kevyt ja helppo käyttää
30 elokuuta, 2022

HubSpot Sales Hub -myynnin työkalut ovat jo lunastaneet paikkansa suomalaisessa yrityskentässä. HubSpotin Sales Hub Ente...

Tehoa ja toiminnallisuutta HubSpot -integraation avulla
Tehoa ja toiminnallisuutta HubSpot -integraation avulla
27 marraskuuta, 2019

HubSpot integraatiot voidaan jakaa kolmeen pääluokkaan: 1. Natiivit 2. Integrointialustaa hyödyntävät 3. Täysin räätälöi...

Uusi HubSpot Sales Hub Enterprise tehoa ja helppokäyttöisyyttä
Uusi HubSpot Sales Hub Enterprise tehoa ja helppokäyttöisyyttä
5 lokakuuta, 2020

Teho ja helppokäyttöisyys: Yritysohjelmistojen uusi standardi Nykyiset asiakkuudenhoito-ohjelmistot (CRM), myyjät ja myy...