- Etusivu
- Blogi
Kategoriat
- ABM (1)
- Agency Partner (1)
- asiakasdata (5)
- asiakaskokemus (4)
- chät (1)
- CMS Hub (7)
- Commerce Hub (1)
- crm (8)
- CRM valinta (3)
- CRM-CMS integraatio (4)
- CRM-CMS integration (1)
- Customer service (2)
- Data (2)
- Digitaalinen media, data & analytiikka (3)
- digitaaliset myyntikanavat (1)
- digital strategy (1)
- Etämyynti (1)
- Hubit Lesson (1)
- HubSpot (7)
- HubSpot CRM (11)
- HubSpot Impact Award Winner 2018 (2)
- HubSpot pk-yrityksille (2)
- HubSpot Platinum Tier (1)
- hubspotcrm (4)
- inbound (1)
- inbound sales (1)
- integraatio (4)
- kansainvälistyminen (1)
- Kasvumarkkinointi (1)
- konteksti (1)
- Käyttoonotot (3)
- Markkinoinnin automaatio (4)
- markkinoinnin ja myynnin yhteispeli (7)
- Migraatio (1)
- moderni markkinointi (1)
- myynnin seuranta (1)
- myynnin tehokkuus (3)
- myynnin tehostaminen (11)
- myyntiprosessi (7)
- myyntityö (3)
- prosessit (1)
- prospektointi (4)
- sales (1)
- sales enablement (5)
- Sales Hub (3)
- SalesHub (1)
- segmentointi (1)
- Service Hub (1)
- sisältömarkkinointi (3)
- some (1)
- Somemarkkinointi (1)
- Strategia, muutos & insight (1)
- Tarjoustyökalut (1)
- Verkkosivut & sovellukset (5)
Myynnin HubSpot CRM - Miten moderni tarjoustyökalu toimii?
Harmittaa niiden myyjien puolesta, jotka painivat samanaikaisesti useiden eri työkalujen kanssa vain tuottaakseen tarjou...
Uudet nettisivut suunnitteilla vuodelle 2025? Ota ainakin nämä huomioon!
Vuonna 2025 verkkosivustojen suunnittelu kokee suuria muutoksia. Vaikka perusasiat, kuten käyttäjäystävällinen navigoint...
CRM-alustan valinta – huomioi nämä viisi keskeistä haastetta
Meillä Hubitilla yksi tärkeimmistä asiakaslupauksistamme on tehdä asiat älykkäämmin. Ja mitä tämä siis tarkoittaa? Lyhye...
CRM, jota myynti haluaa käyttää. Miksi ja mitä se mahdollistaa?
Menestyminen myynnissä perustuu moneen tekijään: se vaatii strategista lähestymistapaa, huolellista suunnittelua ja jatk...
Tuo maksuliikenteesi HubSpotiin Commerce Hubin avulla
Laskutus ja maksujen hallinnointi on ennen ollut mahdollista vain HubSpotin ulkopuolisissa, erillisissä ohjelmissa. Lask...
HubSpot-uutuudet 2024: miten alusta kehittyy myynnin näkökulmasta?
HubSpot kehittää alustaansa jatkuvalla syötöllä vastatakseen asiakkaidensa kasvaviin tietotarpeisiin ja tarjotakseen mah...
CRM, data, prosessit ja AI. Miksi liiketoiminta on hyvä arvioida uudelleen 2024?
AI:sta puhutaan, eikä suotta. Yhdessä dataa hyödyntävien, automaatio-alustojen kanssa, sen vaikutukset tulevat olemaan v...
Miten B2B-yritys voi myydä verkossa
B2B-myynnissä suurin muutos viimeisen vuosikymmenen aikana on kiistämättä ollut miten kaupankäynti siirtyy verkkoon. Muu...
Hubit Lesson: CRM-kortin kustomointi
Alustan ketterää kustomointia CRM on tärkeä kustomoida toimivaksi työkaluksi tiimin arkeen. HubSpotin CRM-järjestelmää o...
Tehokas myyntiputki auttaa asiakasta ja myyjää
Myynnin prosessin luomisen jälkeen tulee yksi myynnin tärkeimmistä osista eli oman ja tiimin myynnin johtaminen. Se on o...
Kuinka seurata myynnin aktiviteetteja?
Organisaation myynnin parantamiseksi tulisi ymmärtää, mitkä aktiviteetit edesauttavat kriittisten tavoitteiden saavuttam...
Modernin CRM:n kustomointi - helposti tehokkuutta asiakasrajapintaan
Vanhoilla legacy-tietojärjestelmillä haettiin liiketoimintaan varmuutta ja vakautta: sama järjestelmä porskuttaa vuodest...
Mitä HubSpot CRM käyttöönotto sisältää?
Yrityksestä riippumatta uuden CRM:n käyttöönotto on kokonaisvaltainen projekti, jota kannattaa lähestyä tavoitteellisest...
Kiikarissa HubSpot CRM? Näin valitset hyvän käyttöönoton kumppanin
Olen vuosien varrella auttanut eri organisaatioita ottamaan HubSpot CRM-alustan uudelleen käyttöön. Mitä, eikö kerta rii...
Harkitsetko HubSpotia? Tässä yleisimmät syyt miksi CRM käyttöönotot epäonnistuvat
HubSpot valittiin hiljattain vuoden 2023 parhaaksi globaaliksi ohjelmistoksi. Ei siis mikään ihme, että kasvava määrä yr...
HubSpot CRM mahdollistaa myynnin ja asiakaspalvelun yhteistyön
Menneitä ovat ajat, jolloin myynti vain ojensi asiakkaan asiakaspalvelutiimille eikä sen koommin pitänyt yhteyttä. Myynn...
Custom object ja CRM extension: miten järjestää ja rikastaa HubSpot CRM dataa?
Jokainen yritys on uniikki ja näin ollen kerää myös erilaista dataa. CRM-järjestelmän tulee olla joustava datan keräys-,...
Tiedätkö missä datasi on? HubSpot julkaisee uuden datakeskuksen EU:hun
Uusi datakeskus Euroopan Unionin alueelle HubSpot on kasvattanut jalansijaa Euroopassa merkittävästi, ja siten myös kuun...
HubSpotin CRM Sales Hub Enterprise: vahva ominaisuuksiltaan, kevyt ja helppo käyttää
HubSpot Sales Hub -myynnin työkalut ovat jo lunastaneet paikkansa suomalaisessa yrityskentässä. HubSpotin Sales Hub Ente...
CRM tehostaa markkinointia kun asiakaskokemus on keskiössä
Nykypäivän hyperkilpailullisessa liiketoimintaympäristössä asiakkailla on korkeat odotukset yrityksiä kohtaan. Jo ennen ...
Uusi Service Hub ja CRM on täällä! Mitä muutoksia se tuo mukanaan?
Vuosi 2022 on tuonut mukanaan HubSpotin uuden ja päivitetyn Service Hubin! Voimmekin luotettavasti lähteä viemään tätä m...
Uuden sukupolven Social CRM: SoMe + CRM
Liidien generointi on yritysten myynnin ja markkinoinnin keskiössä, mutta miten sosiaalinen media vaikuttaa liidien gene...
Johtavat CRM-ratkaisut: Mikä näistä on se oikea, meille?
CRM markkina kehittyy - miksi? Asiakastietojärjestelmien (Customer Relationship Management – CRM) sisältämät tiedot ovat...
Kaiken takana on tavoite ja data
Menestyksen mahdollisuus Onnistumisten taustalla on havaittu muutos markkinassa, teknologiassa tai asiakaskäyttäytymises...
Miksi datajohtoinen sisällönluonti on tärkeää? Top 3 syytä
Sisällönluonnin ja datan tulisi kävellä käsikädessä, jos tavoitteena on luoda tehokasta ja tuloksellista sisältöä. Dataj...
CRM ja CMS Integraatio: 3 syytä miksi ne kannattaa yhdistää
CRM ja CMS tai tavanomaisemmin asiakkuudenhallintajärjestelmä ja sisällönhallintajärjestelmä tuodaan usein esille, kun p...
HubSpot CMS: Top #3 työkalua, joilla tehostaa sisältömarkkinointia
Sisältömarkkinoinnin tehokkuus ja toimintakyky ovat laadukkaan julkaisualustan toimintaperiaatteita. Saatavilla olevia j...
Mitä Sales Enablement työkaluja Hubspot sisältää?
Mitä Sales Enablement tarkoittaa? Sales Enablement käsittää teknologiat, prosessit, sisällöt ja tavan toimia, jotka mahd...
Mitä myyjä tarvitsee onnistuakseen etämyynnissä?
On toimialoja, jossa kenttämyynti on yhä välttämätöntä, mutta se on usein kuitenkin tehotonta. Ympäri Suomea ajamiseen k...
Miksi vaihtaa CMS Hubiin? 4 syytä myyntiä kasvattaville yrityksille
Verkkosivujen yksittäinen tärkein tavoite on auttaa vierailijoita löytämään tiedon mitä he etsivät. Tämän lisäksi myynti...
HubSpot CMS Hub vai Drupal?
Kun etsit parasta verkkosivujen julkaisujärjestelmää yrityksellesi, Drupal ja HubSpotin CMS Hub pyörivät helposti vaihto...
Uusi HubSpot Sales Hub Enterprise tehoa ja helppokäyttöisyyttä
Teho ja helppokäyttöisyys: Yritysohjelmistojen uusi standardi Nykyiset asiakkuudenhoito-ohjelmistot (CRM), myyjät ja myy...
Tee sisällöstäsi persoonallista CRM-CMS integraation avulla
Verkkosivut ovat usein se rajapinta, joka on yhteydessä yrityksen asiakkaisiin ja muihin sidosryhmiin. Tämän vuoksi on l...
Digitaaliset myynnin haasteet ja yksilösuoja
Verkkoteknologia seuraa meidän liikkeitämme ja toimintojamme verkossa 24/7. Omistamalla kännykän ja käyttämällä verkkopa...
Verkkosivujen hallinta helpoksi ja tehokkaaksi HubSpotin uudella CMS Hubilla
Verkkosivujen ylläpitäminen ja päivittäminen on usein vaikeaa perinteisellä julkaisujärjestelmällä. Yhden yksinkertaisen...
Asiakaskokemus, joka palvelee uutta normaalia? 5 asiaa, jotka myynnin ja markkinoinnin pitää ottaa haltuun
Syksyä kohden mentäessä on selvää, että kaikki toivovat asioiden palaavan edes osittain ennalleen. Päästään vähitellen k...
Uusasiakashankintaan tehoa? Näin otat kontekstin haltuun
Myyjän rooli asiakaskokemuksen kehittämisessä on keskeinen. Prospektin muuntaminen asiakkaaksi on herkkää työtä ja vaati...
Parempi asiakaskokemus HubSpot integraatioiden avulla
Tänä päivänä kaikki yritykset joutuvat pohtimaan, kuinka tarjota merkittäviä asiakaskokemuksia nykypäivän digitaalisessa...
3 esimerkkiä myynnin ja markkinoinnin automaation killerikäytännöistä
Digitalisaatioon panostavat yritykset ovat jo vuosien ajan hyödyntäneet markkinoinnin automaatiota, mutta harva on ymmär...
Tehoa ja toiminnallisuutta HubSpot -integraation avulla
HubSpot integraatiot voidaan jakaa kolmeen pääluokkaan: 1. Natiivit 2. Integrointialustaa hyödyntävät 3. Täysin räätälöi...
Ratkeaako uusasiakashankinta rekrytoimalla uusi myyjä
Usein ajatellaan, että uusasiakashankinnan ongelmat ratkeavat uuden myyjän rekrytoimisella. Myyjän rekrytointi kestää pa...
PK-yritys kansainvälistyy. Miksi markkinoinnin automaatio ja digitalisaatio?
Kansainvälistyminen perinteisin eväin on kallista ja hidasta puuhaa. Pk-yrityksen kannattaakin panostaa digitaalisuuteen...
Vuoden 2018 HubSpot EMEA Rookie of the Year platina-tasolle
Vuoden 2018 heinäkuussa aloittanut Hubit Oy sai HubSpotilta merkittävän tunnustuksen jo toistamiseen – ensin se palkitti...
HubSpot EMEA Rookie of the Year -palkinto napsahti Suomeen Hubit Oy:lle
6.2.2019 – HELSINKI – Heinäkuussa 2018 perustettu Hubit Oy palkittiin 4.2.2019 HubSpotin Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan ...
Lisää tehoa PK-yritysten asiakaspalveluun?
Moni suomalainen pk-yritys painii mahdottomalta tuntuvan haasteryppään kanssa. Asiakkaita pitäisi palvella, mutta kun pa...
Sales Enablement & myynnin tehostaminen. Millä askelmilla käyntiin?
Suomalaiset yritykset ovat ottaneet kiitettävästi käyttöönsä markkinoinnin automaation sekä mukavia harppauksia digitaal...
Miten kasvatat yrityksesi liikevaihtoa? Aloita asiakkaista.
Toisinaan on vaikea muistaa, että firmasi parhaat markkinoijat ja myyjät eivät hörpi kahvejaan toimistosi kanttiinissa. ...